Alla inlägg den 10 februari 2014

Av juliasteknik - 10 februari 2014 18:04

Hej !

Idag tänkte jag fortsätta för det mesta med min processdagbok för att jag har börjat sätta upp mina väggar och mina planner har ändrats lite .Jag tänkte ochså lägga ut några bilder .Idag ska jag inte lägga ut nån fakta text ,men jag lovar att göra det under den här helgen som kommer .

Jag tänkte också berätta om att jag ska kanske gå en dag under lovet i Malmö föt att pröva på programmering och där kommer jag till att lära mig något nytt som jag kan skriva om . I alla fall nu ska jag lägga ut nya bilder på mitt hus och berätta om de :

   

Det är så att jag måste bli klar med mitt hus vecka 9 ,och det är inte tid till att bygga hela huset .Då kom mitt  lärare ,med ett förslagg om att jag skulle bara göra första våningen .Därtill skulle jag inte heller ha några väggreglar för att det tar lång tid och dessutom vet jag redan att i verkligheten behöv man det .Så jag ska göra så som han    sa ,man kan se det på bildeena där uppe :

- på den första att jag inte har några vägreglar

- på den andra att jag ska bara lima väggarna ,trots att på den bilden hann jag inte klippa ut fönstrar och dörrar och inte heller limma fast den .

I alla fall den här veckan kommer jag hinna med mycket mer eftersom vi har hela lektionen på oss ,inte som förra vecka bara 15 minuter på grund av att vi hade författarprojekt .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Teknik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards